Zapraszamy na konferencję podsumowującą konkurs Akademii Zarządzania Instytucjami Publicznymi na najlepsze wdrożone praktyki w zakresie projektowania usług uwzględniających potrzeby obywateli, która odbędzie się w 13 grudnia 2016 r. w godz. 13.30 – 16.00. Konkurs odbywa się pod Patronatem Szefa Służby Cywilnej Dobrosława Dowiata-Urbańskiego.
Podczas konferencji zaprezentowane zostaną najlepsze praktyki wybrane przez Kapitułę Konkursu. Spośród 6 finalistów uczestnicy konferencji dokonają wyboru laureata.
Finaliści Konkursu
Na posiedzeniu 29.11.2016 r. członkowie Kapituły Konkursu Akademii Zarządzania Instytucjami Publicznymi na najlepsze wdrożone praktyki w zakresie projektowania usług uwzględniających potrzeby obywateli wybrali 6 finalistów Konkursu:
- Główny Inspektorat Ochrony Środowiska
Praktyka: Aplikacja mobilna „Jakość powietrza w Polsce” - Gmina Olsztyn
Praktyka: E-deklaracje i Elektroniczne Płatności Olsztyna - Izba Celna w Białymstoku
Praktyka: Aplikacja „Asystent Granica” – wersja mobilna i przeglądarkowa - Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wielkopolskim
Praktyka: „LUW bez barier” – zwiększenie dostępności do usług świadczonych przez Lubuski Urząd Wojewódzki dla osób niepełnosprawnych - Ministerstwo Edukacji Narodowej
Praktyka: System teleinformatyczny uwzględniający nowoczesne rozwiązania w zakresie funkcjonowania systemu umożliwiającego zgłaszanie wypoczynku dzieci i młodzieży. - Urząd Skarbowy w Żorach
Praktyka: Inicjowanie wniosków o zmianę decyzji ostatecznych w zakresie udzielania ulg w spłacie zobowiązań podatkowych poprzez dalsze rozłożenie zadłużenia na raty.
Program konferencji
13:00 – 13:30 Rejestracja
13:30 – 13:45 Otwarcie
Dr Wojciech Federczyk, Dyrektor Krajowej Szkoły Administracji Publicznej
Dobrosław Dowiat-Urbański, Szef Służby Cywilnej
13:45 – 15:00 Prezentacje finalistów
- Główny Inspektorat Ochrony Środowiska
- Gmina Olsztyn
- Izba Celna w Białymstoku
- Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wielkopolskim
- Ministerstwo Edukacji Narodowej
- Urząd Skarbowy w Żorach
15:00 – 15:10 Głosowanie
15:10 – 15:40 Lunch
15:40 – 16:00 Ogłoszenie wyników oraz wręczenie nagród
Termin i miejsce
Konferencja odbędzie się 13 grudnia 2016 r. o godz. 13.30, w Krajowej Szkole Administracji Publicznej.
Kontakt
Wszelkich informacji na temat konferencji udziela dr Marcin Sakowicz, tel. 22 60 80 120, azip@ksap.gov.pl.
Konkurs AZIP
Konkurs kontynuuje główne założenie Akademii Zarządzania Instytucjami Publicznymi, którym jest skuteczna wymiana dobrych praktyk i rozwiązań z zakresu zarządzania w sektorze publicznym. Celem konkursu jest wyłonienie i wypromowanie najlepszych wdrożonych innowacyjnych praktyk w zakresie zarządzania usługami publicznymi. Patronat nad Konkursem objął Szef Służby Cywilnej Dobrosław Dowiat-Urbański.
Przeczytaj więcej na temat Konkursu.
Kapituła Konkursu
- Dr Małgorzata Bonikowska, Prezes ośrodka THINKTANK
- Dobrosław Dowiat-Urbański, Szef Służby Cywilnej
- Dr Wojciech Federczyk, Dyrektor Krajowej Szkoły Administracji Publicznej
- Andrzej P. Jarema, Dyrektor Generalny Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji
- Mariusz Jedynak, Dyrektor Departamentu Audytu Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
- Grzegorz Mroczek, Dyrektor Generalny Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego
- Karol Okoński, Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Cyfryzacji
- Dr Marcin Romanowski, Przewodniczący Rady KSAP
- Leszek Skiba, Podsekretarz Stanu Ministerstwa Finansów
- Tadeusz Woźniak, Przewodniczący Rady Służby Publicznej